Bizim için tarihi karakter farketmezdi. Başrolde Arkın olsun yeterdi

0
Bir Cüneyt Arkın vardı. Yeşilçamın en popüler film kahramanı. Gerçi Serdar Gökhan ve Kartal Tibet'in oynadığı kahraman filmleride vardı. Ancak bir Cüneyt Arkın'ın Malkoçoğlusu,...

Elden kayan şeyler / Diyalog

0
-Abi bana elinden kayıp giden bir şey söyle - Hımm. Dur bir düşüneyim - Sabun - Sabun mu?  -Sabun diyorsun yani! Bu kadar?  - Evet sabun. Ne oldu ki? -...

Yüksek Yüksek tepelere..

0
Gündemler ve günceller artık o kadar çabuk değişiyor ki yakalamakta,akılda tutmakta neredeyse imkansız. Hâl böyle olunca ekranda ve sosyal medyada herkes biraz beğeni ve...

Nasa diyor: “sözüm”. Bizimkiler diyor : götüm!

0
Evren uçsuz bucaksız bir alan. Git git bitmiyor. ( Ya da biz öyle bildik ) Belki milyarca yıldız, gezegen ve oluşum evreni dolduruyor. Ve...

Özlem’i tanımasanızda severdiniz

0
Her ölüm üzücü. Her ölüm bir yangın. Ama en çok da yakınımızdayken. Ölüm bir rutinin, bir alışmışlığın ve bir sıradanlığın sonu. Ölüm, aynı zamanda bir...

Serdar hocam teşekkürler

0
Bir Ramazan ayının daha sonuna yaklaşıyoruz. Zaten Ramazan ayı böyledir. İlk bir kaç günden sonra nasıl geçtiğini anlamazsınız. Tutulan oruçlar,kılınan teravih namazları, verilen fitreler...

Bu Ramazan kime ne getirdi diye düşündümde…

0
Ramazan geldi hoşgeldi. Maneviyatı zengin insanların sevinci oldu. Birbirinin aynı yaşanan ve akıp giden zamanın içinde gönüllere insanlığı,aczi, merhameti ve iyiliği canlandıran bir Hızır oldu. Peki...

Hadise ne desin şimdi Allah aşkına!

0
Yaşı 35-40 civarı ve üstü olan herkes bilir Gülşen'in pijamalı kız imajıyla sokak aralarında "be adam" deyip durduğu klibi. Ne masum bir kliptir o.. Dünya...

Geçcek de bir gün geçecek.

0
Tarkan yeni bir şarkı yapmaya görsün hemen olay olur. Şarkının tutup tutmayacak olması pek mühim değildir. Bu medyanın gözünde Yatkan hep mega star kalacaktır....

Mesele KDV değil insan ve karakter sıkıntısı.

0
Öncelikle bugünde başkaları adına utandiğımı söylemeden geçemeyeceğim. Evet utanıyorum. Koca bir milletin sırtından gecindiği hâlde, sözde halka hizmet maksadıyla kapitalist sistemin maşası olmuş ve...

Tarifi kolay

0
Yalnızlığı tarif etmek kadar kolay bir şey yok şu hayatta: "Tek kanatla uçmaya çalışan bir kuş. Sanki iki kanadı varmışcasına" -Osman Erim

Hanginiz Gregor? Söyleyin!

0
Siz buna belki bardağı taşıran son damla deyin. İster geri dönüşü olmayan bir dönüşümün vücut bulmuş hâli. Ben Gregor'un bu haline bariz " tükenmişlik...

Dişçi korkusunu yenme vaktin gelmedi mi?

0
Aslında biz insanlarda aynı makineler gibiyiz. Aksayan,bozulan, onarılan bir çeşit robotuz bildiğiniz. Yalnız  bizim tamirciler iki tip. Biri kafa diğeri organ ve uzuvlardan sorumlu....

Brokoli çorbası denemesi yapıyoruz

0
Merhaba arkadaşlar. Kanalıma hoş gelmediniz çünkü bu bir kanal değil :) Bugün Brokoli çorbası yapmaya çalışacağız. Çalışacağız diyorum çünkü ortaya ne çıkacak hiçbir fikrim yok....

Beklemeye devam..

0
Beklemeye alışmak diye bir şey var. Yani beklediğiniz şeyin size gelip gelmeyeceğini artık düşünmediğiniz, sadece beklemeyi kendinize görev edindiğiniz o anlar topluluğu. Baştan aşağı...

Saldım çayıra ideolojisi

0
Mevzular var. Her biri kendi içinde dönüşür de dönüşür. Doğrular yanlışlara, yanlışlar türlü tepkimelerle büyütür kendini. Etik kimin etiğidir? Ahlâk kimin cebinde gezer belli...

Contrail nedir?

0
Contrail Nedir? Soğuk havayla sıcak bir yüzeye sahip uçağın temas etmesi neticesinde arkasında yoğunlaşma meydana gelir ve havada bu çizgiler oluşur. Uçak kuyruk izi olarak...

Saf ve katıksız…

0
  Fotoda indirimli bir ürün yok. Güzel bir araba ya da ev yok. Dolar ya da Euro yok. Güzel fizikli bir adam ya kadın yok....

Zeytinyağının üste çıkma hadisesi ve zirve ilişkileri

0
Ortada bir bardak var. O bardağı bir dudak payı kalacak kadar suyla doldurun. Kalan kısma da zeytinyağı koyun. Bakın, Zeytinyağı hemen en üstte. Koca...

La oğlum durmayın öyle mal gibi! Gidin bir Adrian Pennino bulun...

0
Kalmadı gibi bir şey.. Adamını çekip çevirecek Adrian Pennino'lar yok artık. Kocasının başarısını düşünüp, sürekli arkasını toplayıp sabreden, adamını yontarken aslında kendini de geliştiren, sorumluluk duygusunu...